Skal vi hjælpe dig med noget?

Vi er altid glade for at give vores besyv med, derfor glæder vi os til at hører fra dig.

Kontaktformular
Ved at benytte formularen accepterer du, at vi gemmer dine data i op til 6 mdr.
Kontakt os i tilfælde af, at du vil have dine data slettet.

Hygiejne er alfa omega

Kundeudtalelse

Restaurant Neptun er en flot restaurant, hvor man kan spise udenfor året rundt!

Det handler om kvalitets råvarer som tilberedes fra bunden, således kvalitet, kapacitet og kunnen går op i en højere enhed.
Neptun er beliggende i indkøbscentret Mary centralt i midtbyen i Vejle.
Her er der tale om mad med stolte traditioner og scenen indbyder også til kulinariske oplevelser!
Naturen er lige uden for, da restauranten har indrettet en særdeles hyggelig overdækket gårdhave lige udenfor restauranten.
Med parkering lige ved døren, i et af Vejles store P-huse, bliver det ikke nemmere at komme på gourmet restaurant.

– Vi sætter en stor ære i en kvalitativ oplevelse for vore gæster, hvorfor der naturligvis skal være rent alle steder påpeger medindehaver Birthe Aastrup, der driver stedet sammen med sin mand.

– For nylig ønskede vi en ny rengøringspartner og tog kontakt til Daniel fra DLO-Rengøring. Det har vi ikke fortrudt. Oftest er det ejeren selv der kommer og gør rent og man kan mærke han og de øvrige medarbejdere lægger vægt på punktlighed, god kommunikation og kvalitetsudførelse, hver gang konstaterer Birthe.

Netop kommunikationen er måske nøgleordet i det gode samarbejde. En såkaldt ”kontaktbog” gør at indehaverne af restauranten kan fortælle rengøringsselskabet, hvor der måske skal gøres en ekstra indsats fra gang til gang, eller hvis man ønsker speciel ekstra rengøring i et givet område.

– Vi bruger megen tid på definition og klarlægning, inden vi påtager os nye rengøringskontrakter, siger indehaver af DLO-Rengøring Daniel Lyngsø Olesen.

– Også i tilfældet med restaurant Neptun, hvor vi inden vi gik i gang definerede opgaverne meget minutiøst, så vi var sikre på at vi kunne indfri kundens forventninger fra start af. Når man ikke kender hinanden på forhånd er det vigtigt at få afstemt forventninger, det giver tilfredse kunder, men er også en tilfredshed for os, da det jo dybest set handler om at levere kvalitet i udførelsen hver gang, pointerer Daniel.

– Vi er meget tilfredse med samarbejdet, så dem kan vi varmt anbefale andre restauranter eller virksomheder, der mangler kvalitetsrengøring, siger Birthe afslutningsvis.