Skal vi hjælpe dig med noget?

Vi er altid glade for at give vores besyv med, derfor glæder vi os til at hører fra dig.

Kontaktformular
Ved at benytte formularen accepterer du, at vi gemmer dine data i op til 6 mdr.
Kontakt os i tilfælde af, at du vil have dine data slettet.

Der skal være rent, hver gang…!

Kundeudtalelse

Hos selskabet Falck-Schmidt i Fredericia er man ikke i tvivl, rengøringen er blevet forbedret efter man skiftede til DLO-Rengøring.

På fabrikken i Fredericia, der blandt andet er specialist i kulfiber-teknologi, skal der være rent!
DLO Rengøring fik opgaven da man fra Falck-Schmidt ønskede et nyt rengøringsselskab, som kunne efterkomme kravene om et højere kvalitetsniveau i slutresultatet!

– Vi var simpelthen ikke tilfredse med den ”gamle” leverandør og fik aftalt et møde med Daniel Lyngsø Olesen fra DLO-Rengøring, siger aftaleansvarlig Lene Glargaard.

– Jeg må indrømme, at jeg var meget spændt på mødet, da jeg vidste at de stiller store krav til deres leverandør og da jeg vidste, at der var tale om rengøring både i kontor- og administrationslokaler, men også i velfærdsområdet hos produktionsmedarbejderne, siger Daniel fra DLO-Rengøring.

Der er som bekendt stor forskel på kontorfaciliteter og velfærdsområder for produktionsmedarbejdere, hvorfor det stiller større krav til rengøringen og ikke mindst udstyret.

– Vi går altid ydmygt ind til enhver opgave, hvorfor vi altid afholder et forudgående møde med kunderne. Kunderne er meget forskellige både med hensyn til de krav de stiller, men også med hensyn til de fysiske områder, der skal gøres rent i, siger Daniel.

Hos Falck-Schmidt i Fredericia ønsker man rengøring to gange om ugen udenfor normal åbningstid/kontortid så forstyrrelsen er så minimal som mulig:
Der gøres rent overalt indvendigt i administrations- og kontor, kantine og velfærdsområder.

– Produktionsmedarbejdere bliver som bekendt beskidte, hvorfor vi giver velfærdsområdet inklusiv bad og omklædning en grundig rengøring hver gang, siger Daniel.

Men også de øvrige områder på kontor og administration kræver opmærksomhed, da dette også omfatter en kantine med linoleumsgulv.

– Især dette linoleumsgulv kan se rent ud umiddelbart, men hvis man går det efter, kan der lige frem være en hinde af snavs, siger Lene Glargaard.

– Derfor aftalte vi med DLO-Rengøring at der skulle foretages en grundrengøring fra starten af, da dette i en lang periode forinden, ikke var foretaget, fastslår hun.

Samarbejdet kører fortrinligt og der er lavet en såkaldt ”aftalebog”, hvor Lene kan notere til det fast rengøringspersonale, hvis der er områder hun ønsker rengjort yderligere eller anderledes.

– Ingen tvivl om at dialogen både via sms og i aftalebogen er med til, at vi hele tiden er på forkant og der altid er rent, siger Lene og Daniel samstemmende.