dlo ren referencer

Hos firmaet PWT, hvor skiftende kunder kommer besøg, betyder førstegangsindtrykket ved kundebesøg utrolig meget.

PWT er en sammenslutning af Polaris, Wagner og Tøjeksperten og de sidder tungt på de førende mærker af herretøj i Danmark med de velkendte mærker som Lindbergh, Bison, Jacks, Morgan, Oscar, Husar og Shine.
Kunderne er detailforretninger fra et stort geografisk område, som kommer i showroomet for at se de nyeste kollektioner. De afgiver købsordre på de butiksvarer de ønsker, samtidig med at de får en god dialog med den daglige leder af showroomet i Kolding Michael Damm Petersen.

Michael er ikke i tvivl, når han skal konkludere hvorfor DLO-Rengøring gennem mere end syv år fortsat er leverandør.

- Vi lægger megen vægt på, at de besøgende får en vauw-effekt, når de træder ind i vores showroom. Det skal være en oplevelse, at besøge os hver gang, hvorfor rengøring selvfølgelig spiller en central rolle, siger Michael.

Fleksibilitet og dialog spiller en ligeledes en stor rolle i det gode samarbejde.

- Der skal være rent og pænt og ryddet op. Og som man siger; Det er lettere at holde rent end at gøre rent…hvorfor vi hele er i dialog med Daniel fra DLO-Rengøring oftest via sms, så de hele tiden ved hvornår og hvor meget vi ønsker, siger den daglige leder af showroomet.

Parterne er meget tilfredse, hvorfor man naturligt fortsatte samarbejdet efter flytningen til det centrale Kolding først på året 2016.
Her flyttede man ind i større sammenhængende lokaler med høj funktionalitet og et flot ”råt” look.

- Der var meget beskidt på grund af ombygning med mere, så vi aftalte med Daniel, at der skulle fortages en grundrengøring, så vi kom i bund med rengøringen fra start af, siger Michael.

- Og når man har et godt samarbejde og en god dialog, behøver man ikke sige mere. Daniel og hans medarbejdere tog opgaven seriøst og løste grundrengøringen optimalt, konkluderer han.

Også Daniel Lyngsøe Olesen fra DLO-Rengøring er meget tilfreds med samarbejdet.

- Michael er utrolig god til, at sende en sms, hvis der et eller andet der skal gøres anderledes eller hvis han har en større event i showroomet som kræver ekstra opmærksomhed fra vores side, siger Daniel.

- En god dialog mellem os og kunden er alfa omega for et godt samarbejde. Derfor bruger vi også megen tid forudgående inden vi påtager os nye rengøringsopgaver for kunderne. Forventningsafstemning skal foretages og ønsker og krav fra kunden skal imødekommes, det er et must, siger Daniel.

- Vi lever af tilfredse kunder og intet er jo bedre end hvis kunderne fra mund til øre anbefaler os til nye kunder, siger Daniel med et smil.
- Vi er særdeles tilfredse med samarbejdet med DLO-Rengøring. De holder aftaler og har en høj standard af rengøring endda til en ”god” pris, siger Michael Damm Petersen slutteligt.

pwt udtaler