dlo ren referencer

neptun04Restaurant Neptun er en flot restaurant, hvor man kan spise udenfor året rundt!

Det handler om kvalitets råvarer som tilberedes fra bunden, således kvalitet, kapacitet og kunnen går op i en højere enhed.
Neptun er beliggende i indkøbscentret Mary centralt i midtbyen i Vejle.
Her er der tale om mad med stolte traditioner og scenen indbyder også til kulinariske oplevelser!
Naturen er lige uden for, da restauranten har indrettet en særdeles hyggelig overdækket gårdhave lige udenfor restauranten.
Med parkering lige ved døren, i et af Vejles store P-huse, bliver det ikke nemmere at komme på gourmet restaurant.

- Vi sætter en stor ære i en kvalitativ oplevelse for vore gæster, hvorfor der naturligvis skal være rent alle steder påpeger medindehaver Birthe Aastrup, der driver stedet sammen med sin mand.

- For nylig ønskede vi en ny rengøringspartner og tog kontakt til Daniel fra DLO-Rengøring. Det har vi ikke fortrudt. Oftest er det ejeren selv der kommer og gør rent og man kan mærke han og de øvrige medarbejdere lægger vægt på punktlighed, god kommunikation og kvalitetsudførelse, hver gang konstaterer Birthe.

Netop kommunikationen er måske nøgleordet i det gode samarbejde. En såkaldt ”kontaktbog” gør at indehaverne af restauranten kan fortælle rengøringsselskabet, hvor der måske skal gøres en ekstra indsats fra gang til gang, eller hvis man ønsker speciel ekstra rengøring i et givet område.

- Vi bruger megen tid på definition og klarlægning, inden vi påtager os nye rengøringskontrakter, siger indehaver af DLO-Rengøring Daniel Lyngsø Olesen.

- Også i tilfældet med restaurant Neptun, hvor vi inden vi gik i gang definerede opgaverne meget minutiøst, så vi var sikre på at vi kunne indfri kundens forventninger fra start af. Når man ikke kender hinanden på forhånd er det vigtigt at få afstemt forventninger, det giver tilfredse kunder, men er også en tilfredshed for os, da det jo dybest set handler om at levere kvalitet i udførelsen hver gang, pointerer Daniel.

- Vi er meget tilfredse med samarbejdet, så dem kan vi varmt anbefale andre restauranter eller virksomheder, der mangler kvalitetsrengøring, siger Birthe afslutningsvis.

neptun02
Restaurant Neptun er smukt beliggende i den overdækkede glaspavillon i indkøbscentret Mary i Vejle.

Hos firmaet PWT, hvor skiftende kunder kommer besøg, betyder førstegangsindtrykket ved kundebesøg utrolig meget.

PWT er en sammenslutning af Polaris, Wagner og Tøjeksperten og de sidder tungt på de førende mærker af herretøj i Danmark med de velkendte mærker som Lindbergh, Bison, Jacks, Morgan, Oscar, Husar og Shine.
Kunderne er detailforretninger fra et stort geografisk område, som kommer i showroomet for at se de nyeste kollektioner. De afgiver købsordre på de butiksvarer de ønsker, samtidig med at de får en god dialog med den daglige leder af showroomet i Kolding Michael Damm Petersen.

Michael er ikke i tvivl, når han skal konkludere hvorfor DLO-Rengøring gennem mere end syv år fortsat er leverandør.

- Vi lægger megen vægt på, at de besøgende får en vauw-effekt, når de træder ind i vores showroom. Det skal være en oplevelse, at besøge os hver gang, hvorfor rengøring selvfølgelig spiller en central rolle, siger Michael.

Fleksibilitet og dialog spiller en ligeledes en stor rolle i det gode samarbejde.

- Der skal være rent og pænt og ryddet op. Og som man siger; Det er lettere at holde rent end at gøre rent…hvorfor vi hele er i dialog med Daniel fra DLO-Rengøring oftest via sms, så de hele tiden ved hvornår og hvor meget vi ønsker, siger den daglige leder af showroomet.

Parterne er meget tilfredse, hvorfor man naturligt fortsatte samarbejdet efter flytningen til det centrale Kolding først på året 2016.
Her flyttede man ind i større sammenhængende lokaler med høj funktionalitet og et flot ”råt” look.

- Der var meget beskidt på grund af ombygning med mere, så vi aftalte med Daniel, at der skulle fortages en grundrengøring, så vi kom i bund med rengøringen fra start af, siger Michael.

- Og når man har et godt samarbejde og en god dialog, behøver man ikke sige mere. Daniel og hans medarbejdere tog opgaven seriøst og løste grundrengøringen optimalt, konkluderer han.

Også Daniel Lyngsøe Olesen fra DLO-Rengøring er meget tilfreds med samarbejdet.

- Michael er utrolig god til, at sende en sms, hvis der et eller andet der skal gøres anderledes eller hvis han har en større event i showroomet som kræver ekstra opmærksomhed fra vores side, siger Daniel.

- En god dialog mellem os og kunden er alfa omega for et godt samarbejde. Derfor bruger vi også megen tid forudgående inden vi påtager os nye rengøringsopgaver for kunderne. Forventningsafstemning skal foretages og ønsker og krav fra kunden skal imødekommes, det er et must, siger Daniel.

- Vi lever af tilfredse kunder og intet er jo bedre end hvis kunderne fra mund til øre anbefaler os til nye kunder, siger Daniel med et smil.
- Vi er særdeles tilfredse med samarbejdet med DLO-Rengøring. De holder aftaler og har en høj standard af rengøring endda til en ”god” pris, siger Michael Damm Petersen slutteligt.

pwt udtaler

Hos selskabet Falck-Schmidt i Fredericia er man ikke i tvivl, rengøringen er blevet forbedret efter man skiftede til DLO-Rengøring.

På fabrikken i Fredericia, der blandt andet er specialist i kulfiber-teknologi, skal der være rent!
DLO Rengøring fik opgaven da man fra Falck-Schmidt ønskede et nyt rengøringsselskab, som kunne efterkomme kravene om et højere kvalitetsniveau i slutresultatet!

- Vi var simpelthen ikke tilfredse med den ”gamle” leverandør og fik aftalt et møde med Daniel Lyngsø Olesen fra DLO-Rengøring, siger aftaleansvarlig Lene Glargaard.

- Jeg må indrømme, at jeg var meget spændt på mødet, da jeg vidste at de stiller store krav til deres leverandør og da jeg vidste, at der var tale om rengøring både i kontor- og administrationslokaler, men også i velfærdsområdet hos produktionsmedarbejderne, siger Daniel fra DLO-Rengøring.

Der er som bekendt stor forskel på kontorfaciliteter og velfærdsområder for produktionsmedarbejdere, hvorfor det stiller større krav til rengøringen og ikke mindst udstyret.

- Vi går altid ydmygt ind til enhver opgave, hvorfor vi altid afholder et forudgående møde med kunderne. Kunderne er meget forskellige både med hensyn til de krav de stiller, men også med hensyn til de fysiske områder, der skal gøres rent i, siger Daniel.

Hos Falck-Schmidt i Fredericia ønsker man rengøring to gange om ugen udenfor normal åbningstid/kontortid så forstyrrelsen er så minimal som mulig:
Der gøres rent overalt indvendigt i administrations- og kontor, kantine og velfærdsområder.

- Produktionsmedarbejdere bliver som bekendt beskidte, hvorfor vi giver velfærdsområdet inklusiv bad og omklædning en grundig rengøring hver gang, siger Daniel.

Men også de øvrige områder på kontor og administration kræver opmærksomhed, da dette også omfatter en kantine med linoleumsgulv.

- Især dette linoleumsgulv kan se rent ud umiddelbart, men hvis man går det efter, kan der lige frem være en hinde af snavs, siger Lene Glargaard.

- Derfor aftalte vi med DLO-Rengøring at der skulle foretages en grundrengøring fra starten af, da dette i en lang periode forinden, ikke var foretaget, fastslår hun.

Samarbejdet kører fortrinligt og der er lavet en såkaldt ”aftalebog”, hvor Lene kan notere til det fast rengøringspersonale, hvis der er områder hun ønsker rengjort yderligere eller anderledes.

- Ingen tvivl om at dialogen både via sms og i aftalebogen er med til, at vi hele tiden er på forkant og der altid er rent, siger Lene og Daniel samstemmende.

falck schmidt udtaler